11 клас

 Завдання І-го (шкільного етапу)

 учнівської олімпіади з географії

2020-2021 навчальний рік

11 клас

Тести (22 бали)  

І рівень

Завдання 1-10 із вибором однієї правильної відповіді. Оцінюються в 1 бал за кожну правильну відповідь (10 х 1 = 10 балів).


1. Кут падіння сонячних променів у полудень 22 червня буде однаковим у точках, що розташовані на паралелях:

А. 0° і 47° пд.ш.            Б. 0° і 47° пн.ш.            В. 10° пн.ш. і 10° пд.ш.            Г. 23,5° пн.ш. і 23,5° пд.ш.


2. Яка з держав є найбільшим у світі виробником опрісненої морської води: 

А. Руанда           Б. Кувейт               В. Чад         Г. Сінгапур


3. Країни, які збільшують суходіл за рахунок території моря, є:

А. Китай, Монголія     Б. Нова Зеландія, Австралія      В. Болгарія, Румунія        Г. Нідерланди, Японія


4. Оберіть варіант у якому правильно вказані назви кліматичних показників та явищ, що відображаються на синоптичній карті:

А.  Кліматичні пояси, кліматичні області                         Б.  Антициклони, атмосферні фронти

В . Річна кількість опадів, переважаючий напрямок вітру січня і липня

Г.  Абсолютні (min, max) показники температур, середня місячна температура повітря.


5. Вкажіть височину, де на денну поверхню виходять гірські породи архей - протерозойського віку:

А.  Приазовська         Б.  Донецька                      В.  Волинська                   Г.  Середньоруська


6. Визначте ґрунти, які є типовими для природної зони саван: 

А.  Червоно-жовті                Б . Червоно-бурі                    В.  Каштанові                       Г.  Коричневі


7. Укажіть релігію, яка переважає у Скандинавських країнах: 

А.  іслам                               Б.  протестантизм                         В.  католицизм               Г.  православ’я


 8. Укажіть сферу господарства, у якій найбільше транснаціональних корпорацій: 

 А.  нафтова                             Б.  металургійна                        В.  деревообробна            Г.  вугільна



9. Укажіть сферу промисловості, на якій  спеціалізуються компанії «Ексон», «Петробраз»: 

А.  нафтова                      Б.  автомобілебудування                      В. хімічна                       Г.  харчова


10. Укажіть регіон, поблизу якого розташовані заводи важкого машинобудування ФРН: 

А.  прибережні райони Балтійського моря           Б.  потужні наукові центри         

В.  район нижнього Рейну                                      Г . столиця.



ІІ рівень

Завдання 11-13 мають на меті встановлення правильної відповідності. Кожне правильно виконане завдання оцінюється в 2 бали (3 х 2 = 6 балів), за кожну правильно встановлену відповідність – 0,5 бала.



11. Доберіть до кожної характеристики демографічної ситуації в одному з регіонів України відповідний напрям регіональної економічної політики:

А.  депопуляція населення

Б.  субурбанізація

В.  рурбанізація

Г.  старіння населення


1. розташування нових підприємств у великих селах   

2. стимулювання автоматизації, роботизації виробництва 

3. розвиток приміського транспорту 

4. розширення мережі соціальних служб для літніх людей 

5. збільшення кількості освітніх закладів


А

Б

В

Г






12. Установіть відповідність між галузями промисловості та містами, які відомі в світі  як «столиці» розвитку цих галузей:

А  автомобілебудування                    1 Ніцца (Франція), Майамі (США), Женева  (Швейцарія)

Б  літакобудування                             2 Лодзь (Польща), Шанхай (Китай), Іваново (Росія)

В  текстильна промисловість             3 Детройт (США), Нагоя (Японія), Турін (Італія)

Г  сталеплавильна пром-ть                4  Сієтл (США), Тулуза (Франція)

                                                              5  Пітсбург (США), Дуйсбург (ФРН), Бокар (Індія).


А

Б

В

Г






13. Установіть відповідність між чинником розміщення промислових підприємств та сформованим дією цього чинника районом концентрації певного виробництва:

А  Природно-ресурсний                1 металургія промислової агломерації Кейхін (Японія)

Б   Науковий                                   2  легка промисловість східного Китаю

В  Працересурсний                        3  електронне та авіаційно-космічне машинобудування          

                                                           Каліфорнії (США)

Г  Транспортний                           4  вугільна промисловість Верхньої Сілезії (Польща)

                                                         5  хлібопекарська промисловість Київської агломерації.


А

Б

В

Г







Завдання 14-16 – це завдання множинного вибору. До кожного із завдань пропонується 7 варіантів відповідей, серед яких чотири правильні. За кожну правильно встановлену відповідь – 0,5 бала. Кожне правильно виконане завдання оцінюється в 2 бали (3 х 2 = 6 бали).


14.   Порівняйте місце Франції та України в міжнародному поділі праці. Визначте види діяльності, для розвитку яких в Україні вигідно використати сучасні технології з Франції та досвід їх упровадження в цій країні:

1 освоєння родовищ нафти й газу на морському шельфі

2 залучення інвестицій у будівництво припливних електростанцій

3 упровадження безпечних технологій зберігання радіоактивних відходів

4 кооперування у виробництві авіаційної техніки та освоєнні космосу

5 переведення тваринництва на інтенсивний  шлях розвитку

6 прокладення міжконтинентальних підводних трубопроводів

7 розвиток інфраструктури гостинності в туристичних центрах і районах.







15. Чому країни Африки, спеціалізуючись на виробництві сільськогосподарської продукції, не спроможні забезпечити себе продовольством?

1  у більшості країн переважають ґрунти з низькою родючістю

2  агрокліматичні ресурси недостатні для вирощування продовольчих культур

3  урбанізація спричинила дефіцит робочої сили в сільській місцевості

4  зберігається низький рівень продуктивності праці в сільському господарстві

5  сільське господарство має екстенсивний характер розвитку

6  чисельність населення збільшується швидше, ніж зростає виробництво продовольства

7  товарне сільське господарство набуло переважно монокультурного характеру.







16. Визначте регіональні особливості міжнародних економічних зв’язків у Західній Європі:

1   вирізняється найбільшим обсягом зовнішньої торгівлі між країнами регіону

2   найпотужніший товаропотік з регіону спрямований до країн Східної Азії

3   країни регіону лідирують на світових ринках страхових, консультаційних послуг

4   регіон виключений із основних світових потоків капіталу (інвестицій)

5   еміграція трудових ресурсів з регіону перевищує імміграцію

6   у багатьох країнах регіону розвинутий міжнародний туризм

7   майже всі країни регіону є членами Європейського Союзу.







Теоретичний тур


1.  Яка демографічна ситуація характеризує країни Європи на початку ХХІ століття? Визначте головні причини процесів старіння та депопуляції корінного населення Європи. Як шляхом європейські країни намагаються вирішити цю проблему?

                                                                                                                                        ( 24 бали)

2. Вивчіть картосхему, на якій позначено країни – світові лідери за запасами та виробництвом одного виду мінеральних ресурсів. 

Визначте: 

1) якому виду корисних копалин вона присвячена; 

2) до якої групи порід за походженням належить цей вид мінеральних ресурсів;

3) назвіть галузі господарства, які використовують даний мінеральний ресурс; 

4) які екологічні проблеми виникають при видобутку й переробці цього ресурсу . 


Назвіть країни зображені на карті:

Картинки по запросу "картосхему, на якій позначено країни – світові лідери за запасами та виробництвом урану""

(24 бали)


Практичний тур


1. Розв'яжіть задачу. 

Визначте вантажообіг залізничного транспорту за рік між містами Бахмут та Дніпро за наступними даними: відстань між містами близько 260 км; вартість перевезення 1 т вантажу на 10 км -  2 грн.; за добу перевозиться – 6 тис. т.. Обчисліть вартість перевезень річного обсягу вантажу.                                                                                                                                (18 балів)


2. Заповніть у таблиці колонку «Назва об’єкта» (за кожну правильну відповідь 1 бал).   

                                                                                                                                               (12 балів)


Характеристика об’єкта

Назва об’єкта

1.

Держава у Східній Європі, назва якої означає «Земля полян». 


2.

Четверта у світі країна за чисельністю населення після Китаю, Індії та США. Територіально займає о-ви Суматра, Ява, Сулавесі, Нова Гвінея (частково), Калімантан (частково). 


3.

Назва цього півострова перекладається як  «ми вас не розуміємо», — так відповіли його жителі першим європейцям на їхнє запитання: «Як називається ця земля?»


4.

Сусідами цієї держави є Грузія, Азербайджан, Іран, Туреччина.


5.

У 30 км на захід від цієї держави знаходиться крайня південна точка Євразії. Державу відрізняють крім малих розмірів розвинута економіка (точне машинобудування, сфера обслуговування, транспорт). 


6.

До 1939 р. держава називалась Сіам, хоча сусіди знали іншу назву цієї країни – Муай Тай („Країна вільних”). 


7.

Яка річка Європи, яка має 120 приток, протікає територією 10 держав,  охоплює ще 9 частин територій країн, з назвою  «швидка вода».


8.

Єдина півострівна держава Європи, розташована цілком у західній півкулі. 


9.

Ці гори отримали назву за часів Римської імперії,  можливо мають дакійське значення — «гори», чи  означають -  «камінь» або «купа каміння».


10.

Пентагон (від грец. πεντάγωνον — п'ятикутник) — будівля Міністерства оборони США у формі п'ятикутника. Яка країна Європи за свою компактність території та п’ятикутну форму отримала образливу назву Пентагон?


11

Країна – рекордсмен за кількістю міст – мільйонерів – понад 60.


12.

Це стародавня держава в Південній Азії, розміщена на півострові.                         Є федеративною республікою, одним з лідерів країн, що розвиваються. За кількістю мусульманського населення є найбільшою країною у світі. «Перлина Британської корони». 





Шановні одинадцятикласники! Пропоную Вам спробувати вивчити деякі теми з географії самостійно. Думаю, що вам буде цікаво. Для цього перегляньте, будь ласка, рекомендовані матеріали, опрацюйте відповідний матеріал в підручнику, виконайте відповідні практичні завдання, перейдіть за посиланнями на інтернет ресурси і виконайте завдання, запропоновані для перевірки рівня засвоєння нових знань, а також тести, попередньо зареєструвавшись під своїм ім'ям.
Удачі Вам! 😉

ВСІ ВИКОНАНІ РОБОТИ ВІДПРАВЛЯЙТЕ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ irinarudneva654@gmail.com

Завдання на 13.03.2020

Тема: " Глобальна економіка. Виробництва вторинного сектору"

1. Опрацюйте § 24:
- питання і завдання стр. 150-151
- виконати Практичну роботу № 8Позначення на контурній карті (знаками руху)  глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію»(фото реультатів своєї практичної роботи + фото своєї контурної карти - 👉 на e-mail (див. вище👆)
2. Виконати Дослідження (за вибором учня/учениці)
1) "Світовий ринок патентів: лідери й аутсайдери";
2) "Роль транснаціональних компаній у розвитку машинобудівних та хімічних виробництв в Україні"  
Результат свогодослідження 👉 - на e-mail (див. вище👆)

Завдання на 20.03.2020
Тема: "Особливості окремих складових третинного сектору.
Формування інформаційного суспільства"
1. Опрацювати § 25:
1)  сформулювати визначення основних понять теми « глобальна економіка», патент, ліцензія, ІТ-технологія, «нет-економіка», ТНК, вільна економічна зона, міжнародна спеціалізація, міжнародна кооперація.
2)Знайдіть відповіді на запитання:
- Яка галузь в Україні лідирує за кількістю винаходів? 
- Яка країна має найбільше патентів?
- Які країни є лідерами за експортом ліцензій?
- Яка країна є лідером у впровадженні ІТ-технологій?
- Зайдіть на сайт ТНК NESTLE і знайдіть ноу-хау у спеціалізації компанії?
3) Спробуйте визначити галузь міжнародної спеціалізації таких країн:
Бразилія, Намібія, Японія, Індія, Франція, Іспанія, Норвегія, Австралія, Канада.
Які чинники впливають на міжнародну спеціалізацію?
- Яку роль відіграє міжнародна кооперація у глобальному світі? Наведіть приклади кооперування у світі, зайшовши а сайт однієї з ТНК

4) стор.156 -  Виконати практичне завдання "Складіть картосхему «Найбільші світові туристичні потоки».
5) стор.156 - Виконати завдвння розділу "Набуваємо практичних навичок"
Результат своєїроботи (можно фото)👉 - на e-mail (див. вище👆)
3. Перевірте свої знання.  Виконайте тести, перейшовши за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=186989, попередньо зареєструвавшись під своїм ім'ям.

ДО ЗУСТРІЧІ ПІСЛЯ КАНИКУЛ !!! 


Шановні батьки та учні 11- го класу!
Пропоную Вам Internet-тренажер для підготовки до ЗНО на платформі ВСЕОСВІТА https://vseosvita.ua/zno.

Шановні учні!
Оскільки зараз Internet може бути перевантажений, можливо, 
Вам буде зручніше відсилати свої роботи у Viber? 
Будь ласка 👉№ +380972973113


03.04.2020
Шановні одинадцятикласники! Вітаю Вас після канікул. Сподіваюся, що Ви встигли відпочити. Хоча, деякі з Вас працювали і на канікулах. Завдання будуть надаватися відповідно до розкладу уроків. Бажаю Вам натхнення і наснаги!

Завдання на 03.04.2020
 Оскільки зараз карантин, то ми продовжуємо організовувати свою роботу через дистанційне навчання.   Для якісної і повноцінної роботи вам будуть потрібні: мережа інтернет, підручник з географії для 11 класу, географічний атлас, контурна карта і гарний настрій. Тому вперед! Бажаю вам успіху!
Тема: "Географічні складники політичної географії: географічний простір, території, географічні місця. Політичні складники: політичні інституції, політичні відносини, «сила». Територіально-політичні системи національного і наддержавного рівнів.   Геополітика, її складові.  Зовнішня та внутрішня геополітика. Геополітика «сили».  Різновиди «сили». Взаємозв’язок між національними та геополітичними інтересами держави."
1. Пригадайте сутність понять «країна», «держава», «територія». Доведіть: тотожні чи ні між собою країна, держава, територія? Яке поняття є ширшим? 
2.  Перегляньте відео за посиланням
3. Опрацюйте § 26:
  - питання і завдання стор. 162
  - письмово виконайте завдання розділів  "Практичне завдання" та «Працюємо самостійно». Результат своєї! роботи 👉 - на e-mail або у Viber
4. Перегляньте відео і вкажіть, які види  «сили »застосовані для вирішення даних питань.
Internet- сторінка
Вид «сили»
1

2

3

4

Перевірте свої знання.  Виконайте тести, перейшовши за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=171627, попередньо зареєструвавшись під своїм ім'ям.

Шановні одинадцятикласники! Для тих, хто буде складати ЗНО-2020 з географії, пропоную Вам Internet- ресурси для підготовки: 
1. Загальна характеристика оболонок Землі: - https://www.youtube.com/watch?v=jkSAWrQWbAc
2. Загальна характеристика материків та океанів - https://www.youtube.com/watch?v=za3CyUICTiw
3. Підбір географічних задач: 



Завдання на 10.04.2020
Тема: " Українська держава і територія держави України. Політико-географічне положення України: глобальне, регіональне, сусідське. Політико-економічна оцінка державного кордону України. Реформування адміністративно-територіального устрою України. "
1. Перегляньте відео до уроку за посиланнями 
3. Опрацюйте § 27: 
- питання і завдання стор. 169 
- письмово виконайте завдання розділів "Практичне завдання" 
- виконайте дослідження «Гельсінські угоди (Заключний акт наради з безпеки і співробітництва в Європі) – програма дій для будівництва єдиної, мирної, демократичної Європи» 
4. Результат своєї! роботи 👉 - на e-mail або у Viber 
5. Перевірте свої знання. Виконайте тести, перейшовши за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=700262, попередньо зареєструвавшись під своїм ім'ям. Посилання активне до 09ч. 00 хв 13.04.20!!!

Для тих, хто буде складати ЗНО-2020 з географіїInternet- ресурси для підготовки до ЗНО: 
https://www.youtube.com/watch?v=PeVA-UNp1_o – міграції населення. Відтворення населення 
https://www.youtube.com/watch?v=ssaVIJwcGtw - глобальна економіка.

Шановні учні !!!
Будь ласка, будьте уважні при проходженні тестів! 
Приступайте до їх виконання після вивчення теми !!!
Враховуватися будуть результати першої спроби, а не останньої!!!


Завдання на 17.04.2020
Тема: " Населення України. " 
1. Перегляньте відео до уроку за посиланнями - https://www.youtube.com/watch?v=E0hez-M-3_Q 
2. Опрацюйте § 28: а) питання і завдання стор. 177 б) виконайте Практичну роботу № 9. 
Тема: Аналіз картограм народжуваності, смертності, природного приросту, густоти населення, урбанізації в Україні 
Хід роботи: Це потрібно знати! За оцінкою Державної служби статистики України, станом на 1 січня 2018 року чисельність наявного населення України без врахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим і міста Севастополь становила 42 386 403 осіб. Чисельність українців стабільно зменшується, народжуваність 2017 року становила 10,3 %о (189-те місце у світі), смертність — 14,4 %о (5-те місце у світі), природний приріст — 0,41 % (220-те місце у світі). 
Завдання 1. Дайте визначення понять: природний приріст населення, густота населення, урбанізація. 
Завдання 2. Використовуючи карти атласу, проаналізуйте картограму народжуваності та смертності населення України. Заповніть таблицю. 

Області України

З найвищим коефіцієнтом народжуваності

З найнижчим коефіцієнтом народжуваності

З найвищим показником смертності

З найнижчим показником смертності

 

 

 

 

Завдання 3. Використовуючи карти атласу, зробіть аналіз даних щодо природного руху населення. Який показник природного проросту в країні?
Вкажіть області, в яких показник природного приросту: найбільший, найменший. Чому?
Спрогнозуйте зміну кількості населення на найближчі10 років. Вкажіть причину. 
Завдання 4. Використовуючи карти атласу, зробіть аналіз густоти населення. Заповніть таблицю. Назвіть причини високих та низьких показників густоти населення. 

Область

Густота

населення

Область

Густота

населення

Україна

 

Миколаївська

 

Вінницька

 

Одеська

 

Волинська

 

Полтавська

 

Дніпропетровська

 

Рівненська

 

Донецька

 

Сумська

 

Житомирська

 

Тернопільська

 

Закарпатська

 

Харківська

 

Запорізька

 

Херсонська

 

Івано - Франківська

 

Хмельницька

 

Київська

 

Черкаська

 

Кіровоградська

 

Чернівецька

 

Луганська

 

Чернігівська

 

Львівська

 

 

 

 

Завдання 5. Використовуючи карти атласу, порівняйте рівень урбанізації в Україні. 
Висновок: ..........
в)виконайте одне дослідження на вибір- 1). "Сучасна географія трудової еміграції з України" 2). "Соціальні проблеми монофункціональних міст"3. Результат своєї! роботи, а не з Internet - на мій e-mail або у Viber4. Перевірте свої знання. Виконайте тести, перейшовши за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=345920, попередньо зареєструвавшись під своїм ім'ям. Посилання активне до 23.04.20 (15.00 год.)!!!

Для тих, хто буде складати ЗНО-2020 з географії, Internet- ресурси для підготовки до ЗНО: 
1. https://www.youtube.com/watch?v=F4rvflIKJBw&t=765s - демографічні процеси у світосистемі 
2. https://www.youtube.com/watch?v=5d2lmJTcd2E - економіко-географічна характеристика України3. https://www.youtube.com/watch?v=eU4VXzxF1MQ - фізико-географічна характеристика України


Шановні учні!!!
Величезне прохання відправляти результати своєї роботи
з 8.00 до 18.00Дякую за розуміння!!!




Завдання на 24.04.2020 
Тема: "Економіка України в міжнародному поділі праці. Сучасні риси національної економіки України. " 
1. Перегляньте відео-презентації до уроку за посиланнями 
https://www.youtube.com/watch?v=Urnq8uBGCmU&list=PLD8JhcNe2dD-m5Rt7nm7V83pwoemLG981&index=3 - секторальна модель економіки країни 
https://www.youtube.com/watch?v=34Wb9nXS4Jc - територіальна структура господарства України 
https://www.youtube.com/watch?v=YSZptuS4bJw - технопарки та вільні економічні зони 
2. Опрацюйте § 29: 
- питання і завдання стор. 183 
- виконайте Практичну роботу № 10 (обов’язкова) «Аналіз секторальної структури економіки України», перейшовши за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=cjNus4HwEBU 
3. Результат своєї! роботи - на мій e-mail або у Viber. 
4. Перевірте свої знання. Виконайте тести, перейшовши за посиланням -  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=292825. Посилання активне до 30.04.20 (15.00 год.)!!! 

Для тих, хто буде складати ЗНО-2020 з географії, Internet- ресурси для підготовки до ЗНО: 
1.https://www.youtube.com/watch?v=97QJWnmtf54&list=RDCMUCnP5owaUDpEQSofywAOsWHw&index=24 - географія як наука. Форма і рух Землі 
3.https://www.youtube.com/watchv=3AKRJ2PaR8g&list=RDCMUCnP5owaUDpEQSofywAOsWHw&index=25 - розв'язання тестів ЗНО-2017 географія (розбір, відповіді)


Завдання на 08.05.2020 
Тема: "Економіка України в міжнародному поділі праці " 
1. Перегляньте відео до уроку за посиланнями 
https://www.youtube.com/watch?v=XbFiVZgxYFo – топ-7 источников энергии будущего 
https://www.youtube.com/watch?v=5RUwmYk4UCg - "Антонов " призупиняє серійне виробництво літаків 
https://www.youtube.com/watch?v=qWTgI7ET6UE - серійне виробництво найбільшого у світі літака "Мрія" 
https://www.youtube.com/watch?v=QpAecENdWrE - лідер ринку легкої промисловості України 
https://www.youtube.com/watch?v=K6pP1KxBkEA - українські швейні фабрики шиють брендовий одяг на експорт у Європу 
https://www.youtube.com/watch?v=9CO2m4bLQYU - виробництво харчових продуктів 
2. Опрацюйте § 30-32: 
- питання і завдання стор. 191-192, 197-198, 203 
- дайте письмові відповіді на запитання до мал. 4 (стор. 189) та до табл. 3 (стор.190) 
письмово виконайте: 
а) «Практичне завдання» (стор. 192) 
б) «Практичне завдання» (стор. 198) 
в) «Працюємо самостійно» (стор. 203) 
г) «Дослідження» (стор. 203) 
3. Результат своєї! роботи - на мій e-mail або у Viber. 
Увага!!!
На наступному уроці - КОНТРОЛЬНА РОБОТА, обмежена у часі 
з 10.00 год. до 11.00 год!!!
Повторіть весь вивчений матеріал і, будь ласка, сплануйте свій час таким чином, щоб встигнути її виконати!!!

Для тих, хто буде складати ЗНО-2020 з географії, Internet- ресурси для підготовки до ЗНО: 
1. https://www.youtube.com/watch?v=za3CyUICTiw&t=10s - загальна характеристика материків та океанів 
2. https://www.youtube.com/watch?v=eU4VXzxF1MQ&t=1499s - фізико-географічна характеристика України 
4. https://www.youtube.com/watch?v=RsBR1Rt74GI&list=RDCMUCnP5owaUDpEQSofywAOsWHw&index=41 - розв'язання тестів ЗНО-2018 географія (розбір, відповіді)


Завдання на 08.05.2020

Тема: «Контрольна робота № 2»

Звертаю вашу увагу, що контрольна робота обмежена у часі.

Посилання буде активне з  10.00 год. до 11.00 год!!!

Виконайте тести, перейшовши за посиланням - 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=649602


Для тих, хто буде складати ЗНО-2020 з географіїInternet- ресурси для підготовки до ЗНО:

 1. https://www.youtube.com/watch?v=3TXPXtiVsQ0&list=PLo55sx3uqU0xmVjosGscxmO-ltktgIV7F&index=10 – підсумковий тест

2.https://www.youtube.com/watch?v=yuI5eMRe1xc&list=PLA2TPUT8BR28F_zicN4j1d4AWJDSsq4wj&index=20 - Географічна карта, масштаб, умовні знаки

3.https://www.youtube.com/watch?v=tTzvhj8OJkk&list=PLA2TPUT8BR28F_zicN4j1d4AWJDSsq4wj&index=22 - Картографічні проекції 

4. Топографічна карта: 

https://www.youtube.com/watch?v=91d61pRjrn0&list=PLA2TPUT8BR28F_zicN4j1d4AWJDSsq4wj&index=24

https://www.youtube.com/watch?v=PYzXRlTVG-4&list=PLA2TPUT8BR28F_zicN4j1d4AWJDSsq4wj&index=25

https://www.youtube.com/watch?v=eSvHKgus-4w&list=PLA2TPUT8BR28F_zicN4j1d4AWJDSsq4wj&index=26

Немає коментарів:

Дописати коментар